BESPLATNA DOSTAVA UNUTAR HRVATSKE ZA SVE NARUDŽBE

Valuta:

Povrat

1. Pravo na odustanak (rok za povlačenje):

Sukladno Direktivi 2011/83/EU, potrošači imaju pravo na odustanak, omogućujući im da ponovno razmotre svoju odluku o kupnji i raskinu ugovor bez ikakvog obrazloženja. Unutar četrnaest (14) radnih dana od primitka proizvoda, kupci mogu iskoristiti ovaj rok za povlačenje, vratiti proizvode o svom trošku i dobiti povrat plaćenog iznosa, bez postavljanja pitanja.

2. Izuzetak od prava na odustanak:

Kupac nema pravo na neograničen povrat robe u slučaju ugovora o:

  • Proizvodima s popustom;
  • Robi posebno naručenoj prema zahtjevima kupca i proizvedenoj prema njihovim individualnim zahtjevima. Ova kategorija uključuje sve samoljepljive proizvode koje nudi naša trgovina, poput samoljepljivih rola od pluta, samoljepljivih listova od pluta, samoljepljivih traka od pluta, samoljepljivih obojenih listova od pluta, samoljepljivog dekorativnog pluta, samoljepljivih 3D pločica i drugih;
  • Kada roba nije vraćena u potpunim pakiranjima, na primjer, proizvodi za podne obloge;
  • Kemijskim proizvodima poput lakova i ljepila;

3. Postupak povrata i rokovi:

Prije početka postupka povrata, molimo slijedite ove korake:

  • Obavijestite naš tim najmanje jedan dan prije slanja proizvoda natrag putem e-pošte s informacijama o vašoj narudžbi i proizvodima koje želite vratiti;
  • Uključite ispunjeni "Obrazac za povrat," koji je dostupan na zahtjev od naših zaposlenika, i dokaz o kupnji prilikom vraćanja robe. Molimo da ih šaljete isključivo na naznačenu adresu za povrat koja je navedena tijekom kontakta s nama, i jasno označite paket kao povrat;
  • Ako su u narudžbu uključeni "gratis" proizvodi, molimo da ih uključite u paket za povrat. Osigurajte da su vraćeni predmeti dobro upakirani kako bi se spriječile oštećenja tijekom transporta. Oštećenja nastala zbog neadekvatnog pakiranja mogu rezultirati odbijanjem povrata. Trošak povrata snosi kupac. Također, pobrinite se da sigurno smjestite dokaz o kupnji unutar paketa kako biste izbjegli slučajno gubljenje, premještanje ili oštećenje.

4. Povrat novca:

Kupac je odgovoran za sve izravne troškove vezane uz povrat proizvoda (npr. pakiranje, osiguranje i slanje natrag u trgovinu). Trgovina će kupcu vratiti punu vrijednost kupljenih proizvoda u vrijeme kupnje.

5. Vrijeme povrata novca:

Nakon potvrde povrata proizvoda i pregleda njihovog stanja kako bi se utvrdila odsutnost defekata ili pretjerane uporabe, pokrenut ćemo postupak povrata novca bez nepotrebnog kašnjenja i unutar 14 dana od dana primitka vraćenog predmeta.

6. Stanje proizvoda:

Proizvodi se trebaju vratiti u njihovoj originalnoj ambalaži zajedno sa svim prilozima primljenim tijekom dostave. Kupac je odgovoran za pravilno pakiranje proizvoda kako bi se izbjegla oštećenja tijekom prijevoza. Vrijednost računa o kupnji treba biti adekvatno osigurana u paketu kako bi se spriječio slučajan gubitak, premještanje ili oštećenje. Napomena: Ne prihvaćamo povrate poslane pouzećem. Nakon prodaje proizvoda drugom kupcu, trgovina nije odgovorna za nedostatke na proizvodima. Ne možemo razmatrati prigovore vezane uz slučajna ili namjerna oštećenja, kao i nedostatke koji proizlaze iz nepravilne ili nedostatne uporabe i održavanja. Svi prigovori obrađuju se unutar četrnaest radnih dana od njihovog primitka. U slučaju oštećenih proizvoda, bit će popravljeni ili zamijenjeni novim predmetom jednake vrijednosti. Ako zamjena nije moguća (npr. zbog nedostupnosti), KORK.PL sp. z o.o. će kupcu vratiti ekvivalentan iznos ili ponuditi druge dostupne proizvode iz trgovine za odabir.

7. Način nadoknade:

U slučaju da je plaćanje izvršeno bankovnim transferom na račun trgovine, povrat će se obraditi putem obrnutog bankovnog transfera. Međutim, ako je plaćanje izvršeno debitnom ili kreditnom karticom, iznos će se vratiti na karticu kupca koja je korištena za transakciju. Ako su korišteni procesori plaćanja poput PayPal-a ili Klarna-e, povrat će se izvršiti na vašem računu tamo.

8. Korisnička podrška:

Molimo kontaktirajte trgovinu kako biste potvrdili točnu adresu za povrat. Pošiljke poslane na adresu koja nije dogovorena s KORK.PL, i one o kojima prethodno nije pružena informacija, neće biti prihvaćene.

tel.: +48 616 616 911 (PL)
tel.: +48 793 995 445 (EN)
tel.: +49 159 04699518 (DE)
e-mail: biuro(at)kork.pl

Radno vrijeme: Pon. - Pet. 8:00 – 16:00

9. Jezik i nadležnost:

Direktiva 2011/83/EU od 25. listopada 2011. o pravima potrošača primjenjuje se na sve sporove koji proizlaze iz politike povrata. Ona utvrđuje pravila koja se odnose na informacije koje se moraju pružiti u vezi s ugovorima sklopljenim na daljinu i ugovorima sklopljenim izvan poslovnih prostorija, kao i ugovorima koji nisu sklopljeni na daljinu i izvan poslovnih prostorija. Osim toga, direktiva regulira pravo odustajanja od ugovora sklopljenih na daljinu i izvan poslovnih prostorija te usklađuje određene odredbe koje se odnose na izvršenje ugovora između poslovnih subjekata i potrošača, kao i druge aspekte tih ugovora.

Plaćanje na siguran način
Jeftina dostava
Vrhunska kvaliteta
Zaštita potrošača